TÄVLING påminnelse!

image85



Mina sötisar, nu är det äntligen dags. Jag kommer lotta ut denna otroligt snygga Adidas väska.




Allt du behöver göra är att lägga in (länka hit) på din blogg om min tävling och självklart svara på en fråga.

Den lyder följande;

Vem av dessa tre stör du dig mest på och varför?

1) Blondinbella
2) Kenza
3) Stine-Lee

Det svaret och motiveringen skriver du in som kommentar hos mig, och den jag tycker stämmer mest eller är roligast kommer vinna min supersnygga väska.
Tävlingen kommer pågå fram till 1/4 00.00.
 
Låna via SMS. Pengarna inom 10 minuter.




Kommentarer
Postat av: Hanna

Lungt :) Vet ju själv hur glad man blir när man får underbara kommentarer :D

2008-03-24 @ 17:41:30
URL: http://hannajunland.blogg.se
Postat av: Nathalie

ja precis:)

2008-03-24 @ 17:53:18
URL: http://nathalieelina.blogg.se
Postat av: Emlan

Jag tror jag stör mig mest på Blondinbella! Det avgörande var nog hennes inlägg om att hon vill spruta in Restylane i läpparna när hon i samma inlägg sitter och putar med läpparna som hon blivit stucken av ett bi. Skrattade nästan så jag ramlade av stolen att hon tjänar så mycket på att skriva något så himla korkat. Blondinbella vinner på att vara mest störande, Grattis

2008-03-24 @ 18:37:10
URL: http://juciie.blogg.se/
Postat av: Josefine M

Jag kan tänka mig att många har skrivit blondinbella, men jag tkr faktiskt inte det. Kenza stör jag mig mest på (OMG! nu kommer jag att få Kenzas fanclub efter mig) för att hon skriver ju verkligen inte om någonting, utom Tokio Hotel och jag fattar inte hur så många bloggare på mest aktiva listan kan blogga så mkt om Tokio Hotel! Hennes blogg var ju roligare tidigare när ohn bloggade mer om kläder osv men den har förvandlas till en tom blogg med bara Kenzas ansikte på.
Nu kan alla Kenza fans atackera mig, I don't give a shit för vi vet alla att det är sant men hon har ett konstigt sätt att få en att vilja fortsätta läsa ändå, jag tror att hon är en häxa ^^

2008-03-25 @ 08:25:46
URL: http://hall0nmojs.blogg.se
Postat av: Frida

Jag stör mig faktiskt på alla x'D För alla 3 är bloggare/bloggar som är otroligt ytliga. Jag kan inte sitta här o påstå att jag inte är ytlig men definitivt inte lika mycket som dom. Visst, många läser bloggarna och jag tror att många gillar dom med men tänk! Om inte bloggarna hade handlat om kläder, smink, kropsvård m.m så hade dom inte gått runt. Men, Det är det som dom bloggarna ska handla om så dom gör ett skit bra jobb med det! Ett dett plus till det men annars så i mitt fall tycker jag dom är ytliga.

2008-03-25 @ 10:16:03
URL: http://flikkanfrida.blogg.se
Postat av: Alexandra

Blondinbella helt klart! För hon är en inskränkt brat som tror att hon är bättre än alla andra för att hon är rik och ser ner på dem som inte är det, stör mig så sjukt mycket på henne, det var något mer med henne som gjorde mej otroligt irriterad när hon svarade på frågor i bloggen för ett tag sen och skrev att om hennes kompis blev gravid så skulle hon inte längre vara vän med den personen, vad är det för inställning? Som att ngåon är mindre värd för att personen får barn! läser inte hennes
blogg direkt men det jag har läst har fått mig att tycka riktigt illa om henne och hennes sjuka ideal.
Kände att det blev väldigt
mycket nu men med bara ett enda inlägg fick hon mig att verkligen tycka illa och synd om henne för att hon är så inskränkt och lever i sin egna lilla fantasivärld.

2008-03-25 @ 22:23:58
URL: http://alexandramariaelisabeth.blogg.se

Säg det du har på hjärtat här:

Söta jag heter:
Stammis hos Kandi?

Din ålder:


E-postadress: (publiceras ej)

Din söta bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0