Sommaren?

Kom att tänka på att jag fortfarande inte bestämt mig vart jag ska åka i sommar. Snubblade på denna bild;

image54

och fick en sån känsla att jag verkligen behöver komma bort. Behöver komma till värmen för en gångs skull! Saknar solen. Det är ju så att jag förra sommaren (2007) stannade här hemma i Sverige, och vi vet alla vilket fint väder vi hade. INTE ALLS, alltså :(
Denna sommar ska jag banne mig ta och samla ihop alla tjejorna så sticker vi till ett ställe där det är varmt, där man kan slappna av och inte tänka så mycket på vardagliga bekymmer, där champangen flödar (A) ;) och där det finns massa solbrända killar. Hehe. Underbart va?! Alla har ett eget förslag på vart de vill åka, men jag har inte bestämt mig än. Vill bara åka där det är varmt!!

Har ni några förslag kanske? Ska ni åka någonstans i sommar, eller blir det regniga Sverige för er?

Pyss O Kram Kandi
Låna via SMS. Pengarna inom 10 minuter.




Kommentarer
Postat av: lisa

jag ska till thailand med min familj, kommer vara SVINvarmt där! :)) HÖHÖ

2008-03-20 @ 00:41:46
URL: http://illiisasliv.blogg.se

Säg det du har på hjärtat här:

Söta jag heter:
Stammis hos Kandi?

Din ålder:


E-postadress: (publiceras ej)

Din söta bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0