Heroes

Är det bara jag som sitter och väntar på nästa säsong? Bästa serien på länge tycker jag, som får en verkligen och tänka efter. Ovanligtvis är den inte utseendefixerad som de andra serierna jag brukar följa, så det känns bara bra! Jag kan inte bestämma mig för vem som min favorit är.. tycker det ändras hela tiden. Men cheerleadern KAN vara favoriten, trots att jag inte förstår mig på hennes naiva sidor ibland. Har du inte sett den, så rekommenderar jag den starkt!

image160
Låna via SMS. Pengarna inom 10 minuter.




Kommentarer
Postat av: Agnes

ja, heroes är sjukt bra! längtar oxå tills nästa säsong!

2008-03-28 @ 19:54:20
URL: http://enoimreh.blogg.se

Säg det du har på hjärtat här:

Söta jag heter:
Stammis hos Kandi?

Din ålder:


E-postadress: (publiceras ej)

Din söta bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0