Fan, Fan

Nu blir jag riiiktigt irriterad på blogg.se! Det går jävligt segt, och fastnar hela tiden. Orkar snart inte logga in mer. Nää nu drar jag helt irriterad till Anna, får se om hon kan få mig o må bättre. Vi ska käka innan bion! Vet fortfarande inte vad vi ska se... Finns som sagt så mycket att välja mellan.. Jag vill se på en komedi, men hon fortsätter tjata om den dära för-i-tiden filmen! Dooh!

Kom ihåg, det kommer en uppdatering om mig senare. Jag vet att ni har många frågor. Men jag besvarar de alldelles snart.

Kram vänner! :)
PUSS
Låna via SMS. Pengarna inom 10 minuter.




Kommentarer
Postat av: Tessie

Svar: Haha, är det irriterande? :P

2008-03-17 @ 20:06:19
URL: http://tessiesjoo.blogg.se
Postat av: sofia

ja den filmen kommer vara årets höjdpunkt! helt klart! lääängtar med!

2008-03-17 @ 21:25:23
URL: http://souffi.blogg.se

Säg det du har på hjärtat här:

Söta jag heter:
Stammis hos Kandi?

Din ålder:


E-postadress: (publiceras ej)

Din söta bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0