Vem är denna Kandi?

Många frågor till mig, om mig..Så jag tänkte kort göra en presentation..för er som vill veta :)

Namn: Kandi (Jooo, faktiskt)
Ålder: 19
Sysselsättning: Studerande på Universitet
Född i: San Francisco (USA)
Civilstatus: Hemligt ^^,
Bor: Hos min mor för tillfället
Hobbys: Umgås med tjejerna, Shoppa, blogga ;)
Tycker om: Kläder, Havet, Sommaren, Värmen
Tycker inte om: Fördommar, Rasister, Krig, Bush

Det var allt för denna gång. Hoppas ni fått svar på era frågor ! :)

<3 Kandi
Låna via SMS. Pengarna inom 10 minuter.




Kommentarer
Postat av: euuw

MM intressant! :) en amerikanare asså

2008-04-05 @ 02:57:27
URL: http://eiwiie.blogg.se/
Postat av: Naati

Hej Kandi :D

2008-04-06 @ 20:34:18

Säg det du har på hjärtat här:

Söta jag heter:
Stammis hos Kandi?

Din ålder:


E-postadress: (publiceras ej)

Din söta bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0