Nemen

Loggar in, och ser några arga mödrar som skrivit till mig angående mitt inlägg. Sorry om jag trampat er på tårna, menade inget personligt mot nån av er. Ni har säkert hört dessa ord förut om ni läst runt i de olika bloggarna, men det är faktiskt min blogg, och jag skriver det jag känner och tycker.
Tycker faktiskt att det är lite skumt att ni ens har tagit åt er, och önskar innerst inne att ni ser efter barnen istället för mig, för jag har faktiskt en mamma :)

Love
Kandi <3
Låna via SMS. Pengarna inom 10 minuter.




Kommentarer
Postat av: Angelica

varför ens ta åt sig, om man inte känner sig träffad?!

2008-04-06 @ 15:30:51
URL: http://angies.blogg.se

Säg det du har på hjärtat här:

Söta jag heter:
Stammis hos Kandi?

Din ålder:


E-postadress: (publiceras ej)

Din söta bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0