Dagens IDIOT inlägg

"invandrare slår ihjäl oss

Eller vänta, innan jag lägger mig kanske jag kan väcka lite debatt? Vi får se.

Det Sverige har gjort fel från början är att ta in människor till Sverige och sätta dom i förorten. Dom/den som kom på idén trodde den människan var smart och så ville dom (antar jag) att vi skulle likna lite USA. I USA då bor ju alla sorters människor du kan tänka dig från alla kulturer och länder.
Sverige ville inte vara sämre och byggde förorterna och satt alla invandrare där och trodde att dom gjorde något nyttigt och bra. Men dom tänkte inte på konsekvenserna. I och med att alla invandrare bor i förorten, har dom nu byggt en slags mur. Ungdomarna framför ALLT slåss och har sig. Slår ihjäl oss svenskar och sitt eget folk. För att det är normalt i deras hemland och så kommer dom hit, flyktingar och slår ihjäl oss istället och tar nästan över.

Jag säger inte alla men siffran är ganska hög bland invandrare om man tänker på dom som slår ihjäl, skjuter ihjäl människor och sådant hemskt.

Den människan som kom på den här dumma idén tänkte inte på konsekvenserna och nu får vi ta smällen.

(Jag är inte rasistisk. Jag är dessvärre realistisk. Vilket jag ÖNSKAR att jag inte var)"


Här har ni klart det dummaste inlägget jag sett idag. Jag förstår inte hur denna människa kan skriva längst ner i inlägget att hon inte är "rasistisk".
Jag är själv från USA och landet är fullt med olika människor, från olika länder. And I LOVE it.
Jag tror knappt att du har varit i något som kan kallas "förorten" för det du beskriver är uppenbarligen ett "ghetto". Förorten i Sverige är endast ställen som inte ligger i CENTRUM av staden, där man kan hitta hus OCH betonglägenheter.
JAG TROR knappast att förorten BYGGDES för att man skulle sätta alla invandrare där.
O vadå ungdomarena framför allt slåss o har sig? Det gör inte svenska ungdomar eller? Och vem säger att det är "normalt i deras land" VAD vet du om det?! Hur många länder har du varit i? Hur många krig har du varit med om? LÅT MIG GISSA..............0 !
Din lilla fjärt, jag föreslår att du inte uttalar dig om sånt du inte kan ett skit om.

Varför ska alla rasister avsluta sina främlingsfientliga inlägg med ord som "Jag är inte rasist" osv. För det är ju uppenbart vad du är. Snälla raka huvudet och erkänn för alla, att du är, vad vi alla vet att du är. En liten osäker jävel.

Thank U, VERY MUCH
Låna via SMS. Pengarna inom 10 minuter.




Kommentarer
Postat av: tess

haha. det måste varit det dummaste inlägg jag någonsin läst. särskilt det med "dem slår ihjäl varandra och har sig i sina hemländer". tror hon att länder utöver sverige är bebyggda av barbarer? :P

2008-04-08 @ 13:38:03
URL: http://hondenteresia.blogg.se
Postat av: ajdina

Haha det var verkligen ett riktigt ogenomtänkt inlägg. Man blir glad av att se att du tar upp det också, har nästan lite lust och göra det själv men. Du har iaf så rätt som man kan ha enligt mig. :)

2008-04-08 @ 13:54:40
URL: http://ajdii.blogg.se/
Postat av: Josefin

Riktigt idiotiskt inlägg visst... men ditt svar var ganska befriat från genialiskt formulerade meningar också... Hon som skrivit inlägget tror jag faktiskt inte är rasist, för precis som hon skriver har vi ett samhällsproblem i sverige. Sen dock så har hon jävligt mycket fel för sig. problemet är att integrationen misslyckats. Tycker du gör ett onödigt påhopp när du säger att hon är rasist. hon säger väl adrig att invandrarna ska ut ur landet??

2008-04-08 @ 15:32:06
URL: http://www.jossefinast.com
Postat av: Valpen

Alltså det där var ett hjärndött inlägg.. Önskar att folk kunde inse att människor dras till ''sin egen sort''. Ta göteborg som ett exempel, om det bor somalier i lövgärdet, och det blir en lägenhet ledig där, så är chansen stor att det är just en somalisk familj som flyttar in. Av den anledningen att de vill bo med människor som har samma kultur som dem. Det är inget konstigt i det, vi svenskar är likadana. ''svenskområdena'' i Dubai är precis samma sak.

tack för mig!

2008-04-08 @ 15:32:25
URL: http://waitingforyoutocall.blogg.se
Postat av: Annelie T

Jag förstår inte vad folk har emot invadrarna egentligen. Visst kan dom slåss och skjuta ihjäl folk men det gör väl svenskarna lika ofta själva? Dom flesta invandrarna är ändå lugna, man kan inte dra alla över en kam för att det finns några rötägg. Jag tycker snarare synd om alla invandrare, tänk er själva om man varit tvungen att fly från sitt hemland och komma till en helt ny plats där man inte ens kan språket. Det måste ju vara jättesvårt för dom! Jag blir väldigt irriterad på folk som ogillar invandrare, kanske är det för att jag bott utomlands (Singapore) och levt med folk från alla olika länder som jag inser att alla är lika innerst inne?

2008-04-08 @ 16:11:52
URL: http://anneliten.blogg.se
Postat av: Josefin

Självklart, precis som jag sa fanns det mycket idiotiskt i inlägget, men jag tror trots det inte att personen i fråga menar riktigt det som man kan tro om man lösryckt drar ut vissa meningr ur inlägget, det är allt jag vill ha sagt. jag hade mkt väl kunnat skriva samma sak fast omformulerat och få det att inte låta rasistiskt, utan enbart politiskt.

2008-04-08 @ 16:45:34
URL: http://www.jossefinast.com
Postat av: Hannah

hahaha tycker helt uppriktigt synd om hon som skrev det dära. Vem var det som skrev det förresten? :)

2008-04-09 @ 08:57:45
URL: http://hsdiary.blogg.se

Säg det du har på hjärtat här:

Söta jag heter:
Stammis hos Kandi?

Din ålder:


E-postadress: (publiceras ej)

Din söta bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0