kandi pratar ut,

ja, vad har hänt hos mig kanske ni undrar under den månaden jag inte var aktiv här?!
naj, inte så mkt alls.
jag har försökt njuta av solen, och gjort klart alla arbeten till skolan.
dessutom har jag tyckt att bloggvärlden har blivit så tråkig, och onödig så det inte finns!
vad har hänt med alla kloka inlägg, som vill säga en nåt?
vad har hänt med de snyggaste plaggen?
de senaste skvallren med kändisarna?

uppdatera mig,
för jag har inte haft tid med detta.


kisses n hugz

Låna via SMS. Pengarna inom 10 minuter.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Kandi we miss u! :D

2008-10-02 @ 00:30:16
Postat av: julie

Frågestund i min blogg nu :) - håller med dig, det tillkommer nya bloggar varje dag. Alla troende att de kommer bli den nya blondinbella =/

2008-11-03 @ 15:04:14
URL: http://juliesvarem.blogg.se/

Säg det du har på hjärtat här:

Söta jag heter:
Stammis hos Kandi?

Din ålder:


E-postadress: (publiceras ej)

Din söta bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0