Lite om Kandi

(x) hamnat på klinik/sjukhus/akuten
(x) förlorat någon jag älskade
( ) velat dö
( ) hatat värme
(x) dissat någon som gillar/gillat mig
(x) hatat någon som jag egentligen älskar
(x) varit svartsjuk
(x) tror på det övernaturliga
( ) hatat min kropp och mitt utseende
(x) sjunger i duschen
( ) har sett någon döende
(x) tagit någon på arslet
( ) slängt porslin i väggen
(/) drömmer ofta mardrömmar!
(x) har ett smeknamn
(x) somnat på golvet
(x) åkt buss genom halva sverige
( ) kastat mig framför ett fordon
( ) tagit min kompis pojkvän
(x) cyklat utan händer
( ) varit så full att jag inte kunnat gå
( ) kastat min telefon i vattnet
( ) vaknat av att jag gråter
( ) har sett en film mer än tjugo gånger
( ) kysser med öppna ögon
(x) gillar att städa
( ) har varit lunarnörd
(x) har bra självförtroende
(x) tror på gud
( ) är en negativ jävel
( ) drömt att jag varit död
(x) har aldrig druckit öl
( ) avskyr matte
Låna via SMS. Pengarna inom 10 minuter.




Kommentarer
Postat av: Jacie*

Gör du så söting :)

2008-04-08 @ 11:03:42
URL: http://Jac1e.blogg.se

Säg det du har på hjärtat här:

Söta jag heter:
Stammis hos Kandi?

Din ålder:


E-postadress: (publiceras ej)

Din söta bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0