Parlino

Folk jag måste precis erkänna, att jag är jävligt nöjd med Parlino. Hade comviq förut och visst var det billigt, men deras kundservice var hemsk tycker jag. De höll aldrig vad de lovade och kopplade runt en i onödan. Det som jag tycker mest om med Parlino är att allt sköts via internet, ingen stå i kö, ingen skrik,..ingen vidarekoppling + så får man faktiskt äntligen ringa till Telia utan att det kostar nåt i minuten :) Underbart tycker jag ! Äntligen kan jag ringa Elin (hon har haft Telia sen början av mobiltjaffset och vägrar byta) hon brukar snacka om att ifall hon skulle fastna i skogen så vill hon ha täckning, vi brukar mest garva åt henne, för det finns ingen skog här, så långt ögat når.

Men alltså om du är missnöjd med din gamla operatör, eller bara vill testa nåt nytt. Kolla in denna sida

Parlino.se

Kram Kandi
Låna via SMS. Pengarna inom 10 minuter.




Kommentarer

Säg det du har på hjärtat här:

Söta jag heter:
Stammis hos Kandi?

Din ålder:


E-postadress: (publiceras ej)

Din söta bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0