Haj,

Jag vill ännu en gång säga vad underbart det är att se att så många vill delta i tävlingen! Underbar respons har jag fått. Men självklart ska vissa sticka ut, och inte förstå att denna tävling är mest på skoj. Ni som klagar har ju uppenbarligen inte förstått ironin bakom det hela. Själv så tycker jag inget illa om någon av tjejerna, de gör ju sin grej bara, men jag vet att många stör sig. Vissa mer än andra. Och så har vi ju självklart de som kysser röv bara för att "rida" på deras våg. Det är helt okey det med. :)
Tävligen pågår fram tills den första april, så passa på att delta. Kommer publicera den bästa motiveringen och självklart bidra med denna supersnygga väska :)

Kram så länge
Kandi
Låna via SMS. Pengarna inom 10 minuter.




Kommentarer
Postat av: LISA

diggar din blogg som fan, måste bara säga det!:)
GLAD PÅSK!

2008-03-24 @ 02:30:24
URL: http://lisasliv.blogg.se

Säg det du har på hjärtat här:

Söta jag heter:
Stammis hos Kandi?

Din ålder:


E-postadress: (publiceras ej)

Din söta bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0