Tisdag,

Godmorgon mina söta, Hur mår ni? Jag har typ precis vaknat och det här är ganska tidigt för att vara mig. Har blivit så förkyld att jag inte kan andas när jag sover, och det gör det hela LITE jobbigare! Ska ta och dricka thé.. Kollar ut genom fönstret och det är jävligt snöigt :( Känns ännu jobbigare, men jag kan konstantera att jag inte kommer gå någonstans idag. Utan det blir en lugn dag hemma, trots att pengarna rullar in idag. Hoppas ni mår bättre än jag och att ni är friska och krya.

Kram Kandi
Låna via SMS. Pengarna inom 10 minuter.




Kommentarer
Postat av: SARA

Krya på dig! Det verkar vara många som är sjuka nu, men än så länge har jag klarat mig, peppa peppa :)

2008-03-25 @ 11:24:30
URL: http://www.aamaziing.blogg.se

Säg det du har på hjärtat här:

Söta jag heter:
Stammis hos Kandi?

Din ålder:


E-postadress: (publiceras ej)

Din söta bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0