Tisdag,

Heej mina sötisar! Är tillbaka från skolan nu, har massa jag vill blogga om, och en hel del kommentarer och svara på! Ser att jag är med på listan med de mest aktiva, och jaa jag har ju skrivit en del känns det som.. Ska bara ta mig en liten runda till konsum och försöka hämta ut ett paket! Kika gärna senare, för jag berättar då vad jag fått! Håll tummarna för mig att jag får ut den, för jag saknar kolli-id:n :( Vill verkligen få ut den idag! HIHI. Sjukt roligt med paket ju! Känns som jul varje gång. 

Passa på och skriv och fråga mig om det är något ni undrar om, typ vem jag är osv. Svarar på de flesta frågorna ska ni se!! :)

KRAM <3 Kandi
Låna via SMS. Pengarna inom 10 minuter.




Kommentarer
Postat av: karin

vad spännande med paket! blev du glad över innehållet?

2008-03-18 @ 14:39:31
URL: http://annakarinmargaretha.blogg.se

Säg det du har på hjärtat här:

Söta jag heter:
Stammis hos Kandi?

Din ålder:


E-postadress: (publiceras ej)

Din söta bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0