<3 Kärlek till er,

Det är inte alls länge jag hållt på med denna blogg, men måste säga att jag känner mig varmt välkommen, in till bloggvärlden. Hör gärna av er om ni undrar något om mig, eller ja..vad som helst. Jag har en känsla av att jag kommer stanna här ett jävla långt tag ;)
Jag har redan hunnit skaffa ett par favoriter, och hoppas många lagt mig på minnet.. Ni vet att ni kan följa min blogg, lite längre ner i sidan har jag en ikon för att prenumenera på bloggen. Det hoppas jag verkligen att ni gör, för att jag har precis bara börjat. Det finns mycket att hämta här. :)
Jag vill också passa på att tacka er för era vänliga ord, och jag är glad att ni diggar min blogg. Så nu är det dags för mig att sova, men jag lämnar er med lite mode smaskigheter.

Godnatt mina sötisar,
Kram Kandi


P.S Tävlingen är inte glömd. Presenterar den imorgon!
Låna via SMS. Pengarna inom 10 minuter.




Kommentarer

Säg det du har på hjärtat här:

Söta jag heter:
Stammis hos Kandi?

Din ålder:


E-postadress: (publiceras ej)

Din söta bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0