Synd om unga mödrar,

Jag tycker faktiskt lite synd om alla unga mödrar, och jag förstår inte varför vissa väljer att skylta med det? Eller skryta!? Tonåring och mor?! JA, ok. Intressant?! NEJ. Tycker inte jag iallafall. Hatten av till alla som klarar sig, på egen hand. Speciellt ensamstående mödrar. Life ain't easy. Men alla har vi val i livet att göra. Jag tycker det är patetiskt att lägga upp bilder på sin familj på nätet, ja det gör jag. Vad är meningen med det? Någon som vet eller? Jag kan förövrigt berätta för er att jag inte planerar bli gravid på ett bra tag, inte tills jag känner att jag är redo för det, och när jag väl blir det..kommer jag inte lägga upp bilder på min växande mage på nätet. Nej, det kommer jag absolut inte göra. Vissa saker ska man behålla för sig själv, och ens närmaste vänner och familj. Alla andra behöver inte se vad som händer med din mage. Jag kan också passa på att säga att när jag skaffar barn, så kommer ALL min tid gå åt de, då har man väl fan inte tid att sitta och blogga, det är en annan grej som jag inte förstår. Jag kommer vara mamma på heltid, inte deltid. Lämna barnen på dagis så jag kan blogga!? Öhm, nej skulle faktiskt inte tro det.

Tack för ordet,
Kandi
Låna via SMS. Pengarna inom 10 minuter.




Kommentarer
Postat av: måååna

håller med dig! synd om barnen också =\

2008-04-05 @ 03:16:18
Postat av: Anonym

HÅLLER MED!

2008-04-05 @ 03:26:25
Postat av: En Mölnbobos Liv

Små barn sover mycket, som riktigt små är de bara vakna några timmar om dygnet vilket gör att man hinner blogga ... Jag har en son på 10 månader, han sover också några timmar om dagen och att skriva ett inlägg tar kanske 2 minuter... tycker nog inte så synd om honom om jag skriver det ens när han är vaken, han behöver sin ro också dvs att få leka och dona och pillra utan att mamma lägger sig i och stör honom....

2008-04-05 @ 19:12:33
URL: http://massablaj.wordpress.com
Postat av: jessie

Läs mitt svar till ditt inlägg på min blogg!

2008-04-05 @ 19:32:46
URL: http://silkybutterfly.blogg.se
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Lämna barnen så man kan blogga? Ifall du inte visste det så har man inte ens rätt att lämna barn på dagis om amn är arbetslös. Tyckte hela inlägget var helt onödigt.

2008-04-05 @ 20:52:18
URL: http://TUMADRE.blogg.se
Postat av: jonna - en sån där ung mamma

haha, det här var nästan lika roligt som kissies inlägg.

Hatten av för alla mammabarnbloggar, må vi segra över alla tråkiga jävla modebloggar såsmåningom! :)

2008-04-06 @ 19:25:30
URL: http://jonnalantz.blogg.se

Säg det du har på hjärtat här:

Söta jag heter:
Stammis hos Kandi?

Din ålder:


E-postadress: (publiceras ej)

Din söta bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0