Frisörsalong i 4 h!

Min frisör la ner 4 h på mitt hår idag, i desperat försök om att få det att bli ljusare. Gissa vad folk?! Det funkade faktiskt :) Jag har lovat mig själv att aldrig pilla på mitt eget hår, hemma... som jag brukade göra. Fast än det är svårt att hålla emot..
Det jag tänkte på är hur fantastiskt kul det är att sitta och prata av sig med sin frisör, och nu måste jag ju tillägga att jag kännt henne sen 4an, så det är rätt många år tillbaka.
Jag kom igenom dörren precis, efter en lång dag på språng, fram och tillbaka, med en blöt fot, för att min sko tydligen bestämde sig för att spricka. Sprickan skapade nog med problem och sakta men säkert sög in regnet.. Jag hade dock ingen aning om att det skulle regna annars hade jag inte haft på mig de! Men oh, skönt o går runt så här. En fot blöt.


 

image250 


Är det någon som vet om man kan reklamera skorna hos DinSko och få ett par nya, eller pengarna tillbaka(utan kvitto - tappat bort!)? Skitbesviken är jag, har inte ens haft de i 3v :(
Låna via SMS. Pengarna inom 10 minuter.




Kommentarer
Postat av: höglund

Hej, Om dom ser att det är en sko från dinsko, så kan du nog kunna byta eller iallafall få ett tillgodokvitto. Jag fick ett sånt när jag bytte ett par skor som jag hade köpt ett år tidigare utan kvitto. Lycka till.

2008-04-10 @ 13:40:15
URL: http://howlinhoglund.blogg.se
Postat av: s h o p a h o l i c m a m m a n

Jag har gjort så, man fåt inte pengarna tillbaka men man kan få byta eller få tillgodokvitto

kramis T

2008-04-10 @ 13:51:29
URL: http://shopaholicmamman.blogg.se
Postat av: Anonym

hej jag har samma fast i grå, sulan låssnade på ena skon tredje dagen. it sucks!

2008-04-11 @ 16:09:46

Säg det du har på hjärtat här:

Söta jag heter:
Stammis hos Kandi?

Din ålder:


E-postadress: (publiceras ej)

Din söta bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0